Tema: Re: HELP del auto is JAV (SALVAGE TITLE)
Autorius: VytautasK
Data: 2011-03-03 11:43:29
Tipo sako, kad Floridoje niekas auto po avarijos neremontuoja, subine
sudauze, tai ir pardave neremontuota aukcijone.
Nu bet OK, tegul bus netvarke, tai ir gavo SALVAGE TITLE, bet kur odometro
duoenys dingo? :) Kazkas ten bande nemoksiskai atsukti skaitliuka? :)

"911"  wrote in message news:iknn40$loj$1@trimpas.omnitel.net...

nebutinai. siaip aisku reiktu foto kas buvo nupirkta aukcione.
o ten tuos title'us skirso pagal bbz ka... kiek esu pirkes ir ziurejes tai
taip ir nesupratau nuo ko ten priklauso... juo labiau cia gi ne certifcate
of destruction ;)