Tema: Re: Help: SKODA VS TOYOTA
Autorius: Spakains
Data: 2009-04-20 10:28:14
Man panaši dilema buvo kilusi, tik rinkausi tarp 2007 octavios ir 2005
avensio, kiek pavyko išsiaiškint, trumpai tiek:

Octavia:
+ pigi eksploatacija (ypač pakaba)
+ geri metai už gerą kainą
- variklio skyriaus izoliacija tragiška (sėdi kaip traktoriuj)
- nepatogios sėdynės (lyginant su avensiu)
- kieta pakaba (na čia nevisai minusas, bet lietuvos keliam per kieta)

Avensis:
+ minkštesnis už octavia
+ patogios sėdynės
+ labai tyliai dirba dyzeliai, su octavios tdi vibracijom nėr ko lygint
+ 2,2 d-cat (nuo 2005) valina padoriai, bet ir srebia atitinkamai, 2,0
zyzelius ekonomiškas
+ gerai atiderinta mechaninė pavarų dėžė, lengvai junginėjas (octavijoj
prasčiau)
- nėra automato (dyzelinio)
- brangesnė ekploatacija
- iki 2005 (ar net iki 2006) turėjo keletą vaikiškų ligų, kurios
panaikintos po 2006 atnaujinimo

Reziumuojant: avensis važiuoja tikrai daug geriau už octavia ir
komfortas didesnis (su octavia prasukau apie 1000 km), bet reik rintis
geriausia nuo 2006 metų. Jei išeina tik 2003 avensis, aš nerizikuočiau
ir imčiau octavia, nes gali užsiraut ant didelės ridos su visais iš to
plaukiančiais malonumais. Kita vertus, jei pasitaikys tikrai normalus
varijantas, kodėl gi ne.

p.s. į visokių idijotų, nevairavusių o tik mėtančių čia savo
"įsitikinimus", like dainiušas, nuomonę gali per daug dėmesio nekreipt,
čia daugmaž taip įprasta, postų santykis į temą/ne į temą panašiai 1:50