Tema: Re: Ksenonai (negamykliniai) ir realybe
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-04-17 13:33:17
Nu gal as aisku ka praleidau savo ziniose apie xenonus, bet man rodos kad
tai net labai reikalingas dalykas, VW Tourane kai buni prie nuokalnes,
artimosios sviesos apsviecia tikrai toli, pvz.: Vilniuje, Zirmunu g. kalnas
zemyn link Silo tilto, jo virsuj artimosios lempos apsviecia perejos zenkla
ant sviesaforo taip, kad jis sviecia kaip su paprastom tolimosiom lygiame
kelyje (manau kad vairuotojai kylantys tuo kalnu irgi pastebi tai), o
ijungus automatini reguliavima, kompas staigiai nuleidzia lempas, kad
sviestu i kelia ten kur artimosios sviestu lygiam kely.
Comments?