Tema: Re: Ar shitu kameros geros?
Autorius: Doxlas
Data: 2009-04-14 21:58:39
Ash deja visai ne apie tai. Jei fotografuoja greichio virshyjima ish
nugaros, tai 100% Don Pedro variantas. Taip pat jei tavo automobilis
nufotografuotas priparkuotas pazheidzhiant parkavimo taisykles, tai irgi
galejo ji vairuot ir priparkuot duotoju momentu Don Pedro. Ir tik laiko
klausimas kol protingi pazheidejai supras, kad tereikia nurodyti vairuotoja,
gyvenanti kur nors toli... Todel senoji "kapkanu" tvarka parkuojant
neleidzhiamoje vietoje man atrodo teisingesne. Taip pat ir greichio
virshytojo stabdymas, radaru uzhfiksavus jo greiti. Tave sustabde, teises
parodai - va ir nereikia aishkintis Don Pedro vairavo ar ne.