Tema: Re: Ir vel.....
Autorius: aviliux
Data: 2009-02-23 14:03:40
    nu tai kaip ir dabar, taip ir tada, o kas kitaip?  Laisve atima ir nekaltiems kartais - o tai gali irgi prilygint katorgai.     Tai sita prasme niekas nesikeis, cia kita problema - korupcija. Vienok, sunkios katorgos baime turetu ir ta korupcija mazint bent procento dalimis - vel baimes veiksnys.
    skirtumas tame, kad uz nusikaltimo tyrima ir kalinio kalejima nereiketu moketi man, tau ir kitiems, is mokesciu
    trumpas ir sunkus srokas gal turi didesni auklejamaji poveiki negu ilgas ir lengvas. Juk laisves apribojimas ir yra skirtas peraukleti visuomenes nari. Minusas tame, kad dabartine sistema mazai veiksni.