Tema: Re: Del vairavimo igudziu gerinimo ant sniego ar ledo
Autorius: Rokis
Data: 2009-02-21 12:08:36
ypach kai rankinis pedalas :)
As zaginau cia neperseniausiai siemense A8 '06 metu nieko man nepavyko ...
susibesines galvojau lupti saugiklius ir reles.
ten rucnykas isvis knopke :D
Net nustacius alai sporta pakaba susiteguliavus issusijungus viska
pabandzius statyti sonu pradeda ten rasyti ahtung sauktukai ir viskas...
persijungia viskas i defaltus