Tema: Re: Kaip issaugoti lietu ratu dangtelius nuo vagiu?
Autorius: Vidas
Data: 2009-02-20 15:15:48
As kai rinkausi ratus vienas is esminiu kriteriju buvo dangteliai, t.y. kad
ju nebutu :)

Gal geriau tuos dangtelius iskart pasideti garaze ar namie po lova? Kazkas
siule gan idomu sprendima - popierine dangtelio imitacija (darai fotke,
atsispausdini 1:1 dydzio, ilaminuoji), ja priklijuoji ir nesuki sau galvos.

....arba vaziuoji ir nesiparini. Jei/kada pavogs - tada ir suksi galva. As
disku tikrai negreziociau.

Beje, 1as mano karutis beveik visa laika leidzia gatveje, "viesose erdvese".
Vasariniai diskai - su dangteliais. Nuo 1998-uju tik 1as is 4 prarastas ir
ta gal meistriukas tinkamai neuzspaude po ratu nuemimo/uzdejimo.

Sekmes!

Vidas