Tema: Re: Viesbucio Paryziuje, centre
Autorius: Memba of board
Data: 2011-03-06 08:11:10
kad baisiai nera ka rasyt :)
buvau Paryziuj jau antra karta, pirma karta pries 17 metu, tada viskas
atrode gerokai prasciau, gal todel, kad kelione prasidejo nesekme.
Dabar viskas labai patiko, turejom progos pamatyt visoki Paryziu, nes
turejom masina, pavazinejom ten ir ten.
Gyvenom labai gerai, siaip ganetinai nustebino skirtumai tarp to tikrojo
centro, kur gyvenome, su prabanga, turtingais zmonem, masinom ir tt. ir
kelis km pavaziavus i sona valkateliu ir spalvotuju gausa bei ryskus
susiskirstymas pagal zonas (turkai, indai, miau miau).
Patiko miestas, truko 5 laipsniu silumos iki pilno dziaugsmo. Vaziuociau dar
karta, jau grynai aplankyti Prancuzijos, nes vietiniu izymybiu realiai
pesciomis nieko neapziurejom, bet kaip ta padaryt su mazais
vaikais...neaisku :)