Tema: Re: Romano LPG
Autorius: aviliux
Data: 2011-02-25 07:07:16
dedu minusa visam gyvenimui
patirtis: 1996m tas romanas pats idejo naudota duju iranga i mano tuometine paprasta BNW troike.
Po keliu menesiu isvaziuojant is duju degalonkes uzsikirto adata reduktoriuj, dujos pratekejo per ji, per varikli, per oro filtra ir isejo i lauka kebulo priekyje, kur susimaise su oru ir nuo zvakes kibirksties uzsidege.
Vaizdas nebuvo raminantis jei gali isivaizduoti. Kuri masina, suki starteri rakteliu, staiga priekyje virs kapoto sprogimas ir ugnies kamuolys, viskas dega. Istraukiau rakteli, atidarem kapota ir uzmetem smeliu is pakeles, liepsna uzgeso. Apdege plastikines priekines groteles, issilyde.
Nuvaziavus aiskintis pas ta romana - jis sedo i savo tacka ir pabego. Va taip tiesiog - pyst ir lekia is kiemo. Tad apie sudegusiu groteliu kompensavima ar kazkokia moraline zala (?) kaip pats supranti kalbos ir nejo.
Liko jo meistrelis, kuris nueme ta reduktoriu, isisiskino priezasti, paaiskino man ir sutvarke.
Todel sita kontora man nebeegzistuoja.