Tema: Re: po miesta: nuosavas VS visuomeninis
Autorius: Ignas
Data: 2011-02-24 14:44:52
pagal pacia pirma Dariaus salyga masina stovi garaze ir rudyja, kol nereiks 
kur toliau vaziuot, tai draudimai, kibiru kainos, ir masinos vertes kritimas 
keliones kainos mieste neitakoja...

"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message 
news:ik5ac5$1rk$1@trimpas.omnitel.net...
> kiek paklausau, visi skaiciuoja tik kuras vs. bilietukai, motyvacijai 
> pakelt pridedami greiti ir komforta. Bet retas prisimena, kad masina 
> reikia nusipirkti, taisyti, priziureti, drausti, jos verte krinta :)
> Senu laiku buhalterija, imant visas islaidas, veliau pridedant pirkimo ir 
> pardavimo kainos skirtuma, man susivesdavo i 35-45ct/km turint kibireli 
> iki 10kLt. Dabar kuras > 1LT/l brangesnis, tai kazkiek ct reiktu pridet. 
> Jei masina naujesne, tai sanaudos dideja del zymesnio vertes kritimo, 
> kasko, realiai brangesniu detaliu.
>
> "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message 
> news:ik5997$vcv$1@trimpas.omnitel.net...
>> sakai masina tam atstumui pitako nesunaudoja? (ne vien benzas)
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message
>> news:ik5922$uvc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Klaida! Vilniaus miesto visuomeninio transporto sistema yra tokia, kad
>>> vienu įsėdimu labai retais atvejais gali pasiekti kelionės tikslą. 
>>> Dažnai
>>> reikia pakeisti kelis autobusus/troleibusus, o kadangi apmokestinama ne 
>>> už
>>> laiką, ar kelionę, bet įsėdimą, todėl kelionės kaina labai išauga. Galų
>>> gale, net jei galime nuvažiuoti vienu įsėdimu, tai pirmyn-atgal 5Lt
>>> (2x2.5Lt) neatrodo labai jau pigu, turint omeni, kad Vilnius yra mažas
>>> miestelis..
>>>
>>>> 1. Pigiau
>>>
>>>
>>
>>