Tema: Re: su kokia programa galima paziureti VW detaliu analogus/kur ejo ?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-02-23 16:53:39
tas tai jo, bet vis viena uzvedus jis palaiko laisvas apsukas tai tas
gedimas gal itakoti....
o gali del vakumo buti aukstesnes apsukos ? buvau nuejes kolektoriu, tarpine
nauja dejau, tik kur virsutine kolektoriaus dalis ten gumines tarpines ir
nauju nieko neradau, tai sutepiau hermetiku - gal sakau vis tiek kazkur
siurbiasi....