Tema: Re: dreles remontas Vilniuje
Autorius: in_memoriam
Data: 2011-02-21 22:58:33
jeigu yra "greiciai" paziurek ar perjungiklis nenusoko i viduri.
Siaip taisiausi pats, bet detales uzsakinejau is http://www.technikosm.com/
o jie mielai ir pataisytu
prie to pacio gavau pastaba is pazystamo, kad db turginiai visokiu daliu
turi/gali_gauti, tai uzmesk aki kalvarkese jei issiaiskinsi kri detale
pabiro