Tema: Re: dar siek tiek vasarines komercijos
Autorius: va
Data: 2011-02-19 08:52:42
jei padanga RFT, tai po pradurimo pasidaro tokia pusiau nuleista ir galima
vaziuot berods apie 80km su tokia, nuvaziavus toky atstuma greiciausiai teks
atsisveikint su senaja ir pasikeist i nauja,
kas liecia touran, tai RFT padangoms buna specialus ratlankiai (kazkoks
soninis kantas kitoks) ir velniai zino ar uzsimautu paprastos? reiktu
montuotoju pasiklaust
jei sneket apie GY ice navy, tai jos yra minkstos visom prasmem ir daug kam
nepatinka, ypac vaziuojant greitkeliais, su paskutiniu modeliu GY ICE+ tas
procesas isgyvendintas, o vasariniu tai is viso neliecia
jei vis del to sugalvosi issirinkt RFT padangas , tai:
205/55R16 91V GY EAGLE NCT5 ROF  -  365lt/vnt
205/55R16 91V Continental ContiPremiumContact ROF - 355lt/vnt