Tema: Re: Audi navigacijos diskas
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-02-18 12:34:25
Patvirtinu ta pati, kad iskepus su belenkokiu irenginiu suvalge kuo puikiausiai. Kepiau negreitai beje, nes irgi buvau pasiskaites, kad bedu gali buti. Didziausias suolis, ko gero, buvo lyginant 2006 ir 2010m Audi MMI navigacijas (nezinau ar buvo tarpiniu). Nes 2006m versijoje gatvemis buvo padengtas tik vienintelis Vilnius. Kaune pvz. buvo tik kelios pagrindines kertancios miesta gatves, kaipo Savanoriu, Taikos  pan.
Siaip sako buna kad kompui smegenys sugenda nuo tu piratiniu lievu disku. Tai ziurek kad po to nekainuotu taisymas daug $$$  :)  Pilnas nternetas apie tai verkianciu. Idealiausia butu kisti toki diska, kuri tikrai zinai, kad  kazkas jau isbande ir yra atsiliepimai, jog viskas veikia ok. Nors aisku, dar ir navigacijos kompo versiju ne viena yra, zodziu niuansu sociai.