Tema: Re: elektriko prie santariskiu arba justiniskese
Autorius: LB
Data: 2011-02-12 15:13:52
ok, turbut teisus VISI.
bet jei grizt prie subject'o... buvau pasiluose sustojes - neturim dabar
elektriko, serga. kitam garaziniam servisiuky zmogas tokios formos, kad as
jam kilimeliu nenoreciau duot plaut :)
dar klausimas, ar kas nors kad ir tu H7 tures, ar sakys - pavaziuok
nusipirk.

viskas, threadas issemtas. teks poirmadienio laukt. kaip tik pusto,
priesrukines tiks :(
LB