Tema: Re: U.K dokai
Autorius: ABC
Data: 2011-02-12 00:11:55
pastebijimas toks.Neidomus pasvarstymai!! jei neturit ka parasyt
"tikslaus"prasyciau nesivargint. Nitro---- sveikatos draudimas kaip as
suprantu isduodamas tik ten, o ne ant LT. Jei nori tik protingu pasirodyt-
pats laikas pas drauge i lova lekt ,o ne pezeliones cia kliedet..As prasau
konkretumo ,o ne pamastymu ir kaip daznai newsuose savo ego isreikst.
Dekui