Tema: Re: Policijos shaukimas telefonu :)
Autorius: esguires
Data: 2011-02-10 00:24:34
kuo daugiau skambuciu, tuo skambinantysis atrodo nepatikimiau ir tuo
naturalesnis noras itraukti ji i blokuojamu skambuciu sarasa. visai nesenai
turejome atveji, kai tautietis forume klause ar galioja protokolas, kuri
rasant padaryta neesminiu rasybos klaidu - cia atvirkscias atvejis, tik
gudrakakcio vaidmenyje cia nerastingas pareigunas.