Tema: Re: 2 netavoreikalas
Autorius: Gimp
Data: 2011-02-07 16:30:27
Grazinciau, bet nera ka pirkti uz protingus pinigus: CR-V - brungu, beto
benza eda aptamatas, Accord irgi be 100 KLTL nesigauna dyzelis aptamatas (be
to jis kokstai dar mazesnis uz Civic).

Kitu gamintoju irgi nieko idomaus vidutinio dydzio be 100 KLTL nesisviecia
(o tiek skirti masinai dar neesu subrendes).

--
Gimp