Tema: Re: islendanciu gabaritu zenklas
Autorius: arulis
Data: 2011-02-07 08:52:13
schaumschlager wrote:

> Nu tai tadu pons susirandi nitroemales, skardos ir pagal matmenu
> standartus gaminiesi pats.
> Vo, kuomet prasi3,14si prie tokio menkniekio - suprasi, kad 30-40Lt
> atiduot "ne v zapadlo"...

tai kad ble uzknisa - visokiu zenklu is laminuoto popieriaus M , Shipai,
moteris uz vairo (nafik?) pilna. O cia blyn irasyta KET kad turi tokia
pakambinti ir - nera. jei nesikabineja - tai dar gal pofik, gali senu
metodu skudura pakabinti. As paemiau uz 2.5Lt raudona atspindincia apyranke
ir prikaliau - tam kartui.