Tema: Re: Tesiant "didelio universalo ble" paieskas...
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-02-05 18:35:42
esi velkams į naujausio modelio Berlingo testdraivą :)

pas mane tai viskas atrodė taip:
parvažiavau link namų su multispeisu (čia vasarą) ir pastačiau matymo zonoj

"Brangioji, aim sorry, but for next two weex zis Lastwagen bus mano auto"

"Px nx neverever, be to tu tu tu ....gaidys ar panašiai"

kitą rytą važiavo ir krykštavo....verdiktas - ideali jaunai šeimai kibiracija  :D

--
'(oo)'