Tema: Re: smagratis
Autorius: Vai
Data: 2011-02-05 16:00:50
siais laikais viskas daroma taip, kad butu kuo daugiau materialines naudos 
sau, o ne vartotojui.
"ukw" <aha@aha.aha> wrote in message 
news:iijjej$73g$1@trimpas.omnitel.net...
> tai sakai tycia silpnina?
>
>
>
>
> "Vai" <vai@vai.com> wrote in message 
> news:iijjb4$705$1@trimpas.omnitel.net...
>> su dvimasiu galima sutaupyti gamintojui ant metalo ar metalo kokybes 
>> alkuniniui ir greiciu dezes velenams. Dvimasis slopina vibracijas kuriu 
>> neatlaiko tycia susilpnintos konstrukcijos. Gamintojam tik i nauda nes 
>> zmonem kas koki 100-150tkm uz brangiai perka naujus smagracius. Kas 
>> suchimicina ir deda perdarytus i vienmasius rizikuoja veliau dar 
>> brangiau susimoketi.
>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message 
>> news:iijitq$6hm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu tai arba deze aukot, arba smagrati reik.
>>>
>>>
>>>
>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message 
>>> news:iijis3$6fu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> op ka duoda tie dvimasiai smagraciai? rado ble ka israsti ,kad gestu 
>>>> gelezies gabalas
>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
>>>> news:iijarf$s3r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> buk ramus, naujesniuose VW pilna tu dvimasiu smagraciu ir genda jie 
>>>>> taip pat sekmingai. Tiesa, ne visuose modeliuose vienodai :)
>>>>>
>>>>>> Gal as ir  ne viska zinau, bet is pazistamu tarpo dar negirdejeu, kad 
>>>>>> kokiam VAGui  tektu keisti SMAGRATI.
>>>>>> Cia tik itale/prancuze toks gelezies gabalas gali sugesti :D
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>