Tema: Re: naujos teises vs senos,be galiojimo laiko
Autorius: VNS
Data: 2011-02-04 11:30:10
Pas mane dar yra viska ismanantis ragelis, pinigine nx pz kooookio dydzio,
uzhrashu knygute, kuria repektabiliai ishtraukiu, kai reikia ka uzhsirashyt,
bliutiuf, juesby flash, bei rashiklis. Zhodziu tau toli iki tokio solidumo.
Beje dazhnai einu netgi plezhan su pederastke, nes achujiet kaip mergos
zhiuri, kai ishsitraukiu... viska ishmananti.