Tema: Re: golf3 duru garsiakalbiu groteliu
Autorius: Arj
Data: 2011-02-03 12:04:51
deficitas :)
Itariu lengviausia butu uzsakyti is dilerio :)
Pats 6 metai atgal ieskojau - nerasi,. srotai tik su visa duru apdaila padavineja (=150lt, bet tuo laiku deficitas buvo)
Problema isprendziau paprastai - is evitos nusipikrau pacias paprasciausas garsakalbiu groteles uz kelis Lt, tada su
elektriniu siaurapliukliu "apipjoviau" kad tilptu i skyle, o kadangi ju tvritinimo skyles sutampa su garsakalbiu - visai
graziai gavosi, atrodo vos ne kaip "gamykliskai".
Ieskant slieku - matosi kad groteles siek tiek giliau nei duru apdaila (tokioj kaip ir nisoj, kaip ford siera faros),
ziurint is arti pasilenkus matosi kad ir nupjauta neidealiai - bet cia jau prisipisinejimas, po tai kaip idejau, per
visa laika nei man, nei kam kitam neuzkliuvo.