Tema: Re: OFF COM: peforatoriaus
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-01 16:41:14
Senesni boschai turejo viena esmini minusa - pasibaigus sepeteliams
sudauzydavo inkara (nebuvo sudilusio sepetelio fiksacijos, jis tiesiog
iskrisdavo. Makitoj, metabe kiek zinau yra fiksacija ir sepetelis tiesiog
nebepasiekia. To pasekoje irankis sustoja. Uzteka tik pasikeisti sepetelius.
(Boscho inkara man paciam yra teke keisti... brungu...)

Audrius K.