Tema: Re: Kur pirkti padangas?
Autorius: Markovich
Data: 2011-02-01 13:46:02
205/65R15 94H DUNLOP SP SPORT 01 - 275lt/vnt
205/65R15 94H FULDA CARAT PROGRESSO - 240lt/vnt
205/65R15 94H SAVA INTENSA HP - 205lt/vnt
205/65R15 94H GY EFFICIENTGRIP - 285lt/vnt
205/65R15 94H GY OPTIGRIP - 280lt/vnt
205/65R15 94H BARUM BRAVURIS - 210
205/65R15 94H  BARUM BRAVURIS 2 - 220
205/65R15 94H  hankook k415 - 190
205/65R15 94H  Gislaved 606 speed - 225

"Duda"  wrote in message news:ii8ppk$85o$1@trimpas.omnitel.net...

man reikia 205/65/15 Siai dienai suvazinejau GY excellence, mano vaziavimo
stiliui jos labai tiko. Kazkur nuo puses protektoriaus, o gal is pradziu
nekreipiau demesio, miesto rezimu pataikius i provezas labai jau masina
tampydavo, toks jausmas kad vairas pats kelia gaudo :D nors autostradoje
perlipus per 100 provezuose vaira kone paleisti galedavau, stovedavo kaip
ikalta. Tai vat noretusi ne prastesniu ir kad tas kelio gaudymo efektas butu
mazesnis :)
minima komplektuka buvau paemes kiek pamenu uz 900 lt tai ir dabar noreciau
i tiek tilpti.

p.s. masinos vaziuokle tvarkinga.