Tema: Re: ketaus virinimas
Autorius: Duda
Data: 2011-02-01 11:01:10
cia tik siaip informacijai, gal pades. Reiktu rasti suvirintoja kuris spyziu
yra litaves :) kaip pridetini metala naudoja zalvarine viela (LOK rusiskai).
gudrybe tame kad spyzius maziau ikaitinamas ir taip atitolinama jo galimybe
skilineti austant, beto tokia sandura gan plastiska lyginant su suvirinta.
Cia pirmas pasitaikes straipsniukas:
http://www.ai08.org/index.php/term/,9da4ac975b545ba09f5c525f56aea9589c56535c59649e61a86b5b63929da260666b53976b5460a55baca2a053b09d68a953635c5964a163a271595c59.xhtml
ar tiks jusu silumokaiciui nezinau, bet esu tikras bus pats pigiausias
pabandymas :)
tiesa, pas mane masinoje taip sulituotas ismetimo kolektorius kurio storis
~3mm, kazkur 5cm siule, atleike jau koki 50 kkm.