Tema: Re: Apie akumuliatorius
Autorius: AurimasB
Data: 2011-01-31 10:59:19
tai kad jei tvarkingas krovimas +- normalus akumas tai 10m manau normaliai
yra.

pvz pirkau is IKI prekiybcenrio akuma MIDAC 62Ah kokitais, irgi reikejo
sekmadieni normalios parduotuves nedirba, tai emiau kas buvo.

buvo idetas ~2004m metai i opel omega. su ja pravazinejau 2metus. perdejau i
nusipirkta opel astra. su astra atvazinejau 5 metus. nupirkom panai fiesta
1,8D ten akumas 2 metu senumo, bet -15 lauke buvo ir nebepasuka dyzeliuko.
tai as is fiestos i astra, benziniukui uztenka jo pilnai. o savo seniena i
ta fiesta - dabar uzsikuria puikiai. ta MIDAC buvau gal 2 k parsieses pilnai
pakraut per ~7 metus. ir nepanasu kad jis artimiausiu metu ruosiasi numirt..