Tema: Re: del sviesos nuokrypiio TA
Autorius: DK
Data: 2011-01-31 10:13:55
Vilniuje kazkokia bileberda su zibintu patikra. Ejau TA - nepraleido
butent del zibintu, atseit vienas sviecia blogai, atspausdino lapa -
reiksmes -0,6 ir -0,5. Zbtv, nuvaziavau pasireguliuot, Automintyje tik
akis ispute pamate duomenis, nu ok sako, duok, pareguliuosim
simboliskai. Pareguliavo, sumokejau 24 lt., nuvaziavau i TA - ir vel
blogai. Susigincyjau, paeme tada zmogus atsuktuva ir reguliavo vietoje,
kol prietaisas parode OK. Vakare vaziuojant man pasirode kazkas ne taip,
  tad specialiai privaziavau prie sienos pasitikrint - nuostabu - vienas
zibintas (nereguliuotas) sviecia gerai, kitas - dievui i langus.