Tema: Re: Q: Del masinos pardavimo.
Autorius: esguires
Data: 2011-01-30 16:07:30
tame paciame techniniame pase. tikslas rasyti naudotoja tas, kad kartais
reikalinga zinoti, kad savininkas (pvz. parduodant), o kartais - kas
naudotojas (pvz. transporto imonems gaunant licenciju korteles, nes tam
reikia kazkokiais teisetais pagrindais vadyti transporto priemone, bet juk
lizingas ne vezejas ir jam to korteles nereikia).