Tema: Re: Codec'ai tai kiek suvalgo 850tdi Kaune?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-27 20:34:21
On 01/27/2011 06:12 PM, stulpas wrote:
> pas mane ne 850  bet 2.5  tdi
>
> tai kaip tik pasakysiu kad tarp ziemos ir vasaros skirtumas pas mane labai
> didelis
> nes jei mieste malantis  ziema  atvesta motoras ,kol isyla ir sanaudos labai
> padideja
>
> 7,4 cia kaip raso nu pastoviai ant karsto motoro tai gal ir patikesiu.

man tai isvis beprasmes atrodo tokios kalbos ir matavimai. vienam
miestas ten kur per 10 km vienas sviesoforas stovi. kitam vis dar ne
miestas kai sviesoforas kas kilometra, nes kitur buna kas 100 metru.
vienas po 3 km per diena tam mieste vaziuoja kitas po 30. pas viena
pastoviai kazkuris pedalas iki dugno nuspaustas, kitas pavarom stabdo ir
pan.