Tema: Re: Q: kur tvarkytis pagak casco KNS?
Autorius: kastisv
Data: 2011-01-25 18:01:44
> Tikrai netvarkyciau ten auto dar karta:
>
>    Inchape (kauno vista).
>
>    Teko ten tvarkyti pries mazdaug menesi, akivaizdziai nepataike parinkti
> spalvos.
>    Is pradziu bande plaut smegenis ("su laiku susilygins spalvos", "spalva
> geresne nei visos masinos":))
>    Dabar apsimeta kad viskas neva gerai ten, i rashtishka pretenzija
> nereaguoja, nesiteikia parasyti atsakymo, etc.
>    Zodziu geriau tada jau pats su teptuku is akies pamaises dazus dazyk ;)

man panasiai buvo su autoakste.daze duris.masina juoda visiskai BE
blizgucio. nudaze su blizguciu, irodinejo kad cia tokie pat dazai( mol be
blizgucio),  laikui begant susilygins ir tt. ejom kartu pas kolorista, tas
dievagojosi blzgucio nedejes :) .vargais negalais po keliu savaiciu sutiko
perdazyt. perdaze jau su norm dazais, bet paliko gana stambiu siuksliu. mol
atvaryk po gero menesio ( tipo kad dazai gerai isdziutu), supoliruosim.
nuvaziuot neteko.

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q