Tema: Re: Naudotos pigios signulkes
Autorius: ukw
Data: 2011-01-25 12:01:46
kai signulkės kaina tokia, tai nieks šiais laikais nebesivargina parduodami
automobilį lupti iš jo signulkes.  patys dažniausiai nemoka, o meistro
darbas kainuoja daugiau, nei tie 30 lt už signulkę.

beje, buvo ir pas mane kadaise mintis, pasiūlyt klientams nenaujas signulkes
už pigiai, kad kišenė ne taip kentėtų.  praėjau debesį šrotų, tai išvada
tokia: jei ir yra kažko, tai visiški oldskūliniai nesusipratimai su vienu
pulteliu ir kaina taip KAIP MINIMUM 50 lt.

buvo nusispjauta į tą reikalą, nes net ir norintys PIGEY reikalauja visų
garantijų ir greit pamiršta, kad norėjo PIGEY, ir paskui pisa protą kaip už
naują.