Tema: Re: remontuot sena ar pirkt nauja
Autorius: bomanz
Data: 2011-01-24 13:53:13
ukw wrote:
> originalus opelio tepalo filtras tik 10 litø, o naujas originalus þibintas
> tik 60?
>
> kur èia tokios kainos?  ir sakai opeliui tas pats tepalas pigesnis negu
> pasatui? nunu

Tepalo filtras iš Armi serviso. 10Lt su visokiais GM užrašais. Žibintas ne
originalus, ar tai Bosch, ar tai Valeo. Nu gal suklydau, ne 60, 150Lt, senai
pirkau. Passatui 500Lt taip pat neoriginalus. Valeo.

Kodėl 'tas pats tepalas'?. Opeliui tinka praktiškai bet kokia 10W40 alyva.
Passat'ui atitinkanti VW 502.00 specifikaciją. Kiek mačiau- tik pilnai sintetinė.