Tema: Re: audi 100 c4 automatas +/-
Autorius: audrenas69
Data: 2011-01-20 20:39:35
dyzeli atmetu, tiek kiek as pravaziuosiu tikrai neatsipirks jis man.
gerokai brangiau kainuoja, remontas paskui irgi atitinkamas.
apie 2,2 jokios info nerandu, cia gal jau i a6 dejo? kazkaip
prisibijau v6 varikliu, kazkaip tokia nuomone susidariau kad
6 cilindrai geriausiai dirba budami eilej :) o apie aubi
5 cilindrus lyg ir kol kas tik gera girdziu

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ih9smg$j34$1@trimpas.omnitel.net...

moldingai tai jau praktiškai ant visų supuvę, teks paišlaidaut
taiwanskiems. Varikliai visi ten kaip varikliai, geriausias aišku 2.5TDI
:). Dvilitris paprastas kaip dvi kapeikos, bet silpnokas tai mašinai.
2.3 jau kaip ir OK, bet turi visokių nepigių kaprizų su mechanine
įpurškimo sistema, visokiom aušinimo termomovom ir t.t. 2.8 iš žinomų
bėdų, taip prie 300kkm prasigraužia per galvas antifrizas į cilindrus,
reikia kelt šlifuot anas. Tai kaip pasiseks, arba jau bus padaryta arba
dar ne :). Šlanginės dujos nelabai šitam. Ai, dar 2.2 20vt turbo labai
geras :D

Aš, jei galima būtų rinktis, jaučiu žiūrėčiau 2.8