Tema: Re: reikia nuomones -lancia kappa 2.4 benzinas 95'
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-19 23:19:37
Nu kaip dievas duos, uzh 3 KLt - chzn, itartina. Ex kolega tokia naudoja penkti metai - negali atsidziaugt, nors kaip pats pripazhista, iki tol buvo didelis vokishkos kokibes fanatas. O ir dede jau metuose, jau prieshpensijinis. O man asmenishkai kapu ishore negrazhi, senesni modeliai - kur kas grazhiau..:)