Tema: Re: Legacy '08 variklio apsaugos plastmases
Autorius: kastisv
Data: 2011-01-18 22:34:07
vat man ir panasiai buvo. praeita ziema nuroviau is pradziu variklio
apsauga, po  keliu savaiciu isejo ir dugno dvi sonines isilgines apsaugos.
tas dugno dar buvau rades ir kaina dar visai nieko ( 2*50 lt), bet vat
originalios variklio apsaugos(srotines) tuo metu ir neradau.atsiszelgus i
francize, tas reikalas  kazkaip uzsimirso po biski :)

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q