Tema: Re: ar yra skirtumas, kuri akumuliatoriaus klema atjungti ?
Autorius: Spakains
Data: 2009-04-14 10:02:19
O tai jei nepaslaptis, koks auto (ir kelintų metų)? Čia jau kažkas rašė,
kad kompo resetinimas tikrai blogai atsilieps ekonomijai ir ekologijai.
T.y. ten yr kažkokios procedūros kaip taisyklingai kompą patartina
resetint (šildyt iki darbinės temp, tada tik važiuot, ar kažkaip
panašiai), bo jei taip po kasrytinio kompo resetinimo atsisėdi ir ramia
dūšia mini vėluodamas darban (bo laidus sukiojai), tai kompas išprotėt
gali ;] O iš patirties kiek teko turėt auto, kuriose kas nors sodindavo
akumą? Nei pas mane, nei pas jokį mano pažystamą taip dar nėr nutikę,
kad per naktį akumas išsikrautų. Jeigu taip bus, tai net važiuodamas
matysi, kad stabdžius spaudžiant posūkis dega (kas antroj megane ir kas
trečiam pežo 307 taip yr, - joke ;])