Tema: Re: WTF su tepalo slegiu?
Autorius: Anfora
Data: 2011-01-17 16:04:15
reik duobes ir keliu neypatingu irankiu... jeiviskas geai acisuka, tai darbo
ten kokiom 2 val.: nuimi karteri, acuki tepalo paemeja, ji isplauni (jei
issiplauna) arba nusiperki kita ir pakeiti (jei pribres reikalas, tai VISTOJ
kainavo virs 100 Lt, o PEUGEOT atstovybej 49Lt :)) , isvalai karteri, viska
surenki i  vieta, pili nauja tepala, keiti filtra ir vaziuoji.
nustatem labai paprastai: issukom sena tepalo filtra, idejom nauja, uzvedem,
vel issukom ir pamatem , kad tepalas iki filtro net nepakyla, reiskia, beda
variklio apacioje... na, ir variklio garsas jau savaime "sake" kad galva
tepimo negauna...