Tema: Re: Q: Golf IV 1.9TDI +/-
Autorius: Ernikas
Data: 2011-01-17 14:37:40
pas mane 3 metus eksploatuojamas VW GOLF IV 4motion benzinas 2,8.
tai per 3 metus visokioms signalizacijoms gumytems, ratlankiams, padangoms,
amortikais, ir su paskutinius vairo koloneles remontu kas visiems yra igimta
beda isleista ~11 k Lt.
vieni sako nezmoniski pinigai, kiti sako visai norma kai tiek pasikeitei ;)

teko pasedeti ir pavairuoti kitas panasiu metu auto, tai nedziugino apart
talpos.
faktas, kad salonas mazas, o bagazines nerasta, bet jei palange isemi tai be
problemu 2+1 vaikas prie juros vaziuoti 2 savaitems be jokiu stogo bagaziniu
su visais vezimeliais, mobiliom lovytem ir t.t.

ai dar pas GOLF IV buna gamikliskai 3 tipu pakabos, cia amortikai +
spyruokliu derinys. Tai pravartu i tai atkreipti demesi, nors taburete yra
taburete.

Ernikas