Tema: Re: Q: guoliai
Autorius: Miegapele
Data: 2011-01-17 14:09:39
bandziau restauruoti. Pradzioje pigus guoliai. neatlaike apsuku, toliau
kazka igneroje parinko bet berods iki 15000 rpm. veike pora metu kol buvo
parduota. kiek matau vis dar vaziuoja ir dziaugiasi. Tiesa ten guolis eina
su temperaturiniais tarpeliais na spec ir nepigus. orginala buvau rades
kazkurtai nete bet kaina buvo masinos kainos eiles. tiesa cia ir tekintojo
reikes neeilinio. O siaip situos comprexus restauruodavo vienas veikejas
kaune. atsiliepimai buvo neblogi. jei teisingai isburiau ta kopustu g. 16
kaune. Ziurejau per maps lt.