Tema: Re: REQ: rs232-kkl kabelio
Autorius: signalizacija
Data: 2011-01-15 21:23:24
http://renault-club.by/!/ddt2000.phphttp://renault-club.by/!/ddt2000.php
Pasiziurek sitam puslapy gal rasi schema. Siaip prie DDT naudoja
standartini KKL interfeisa , renukas naudoja berods tik K ir L linijas.
Jei jungsi per RS>USB adapteri tai bus tas pats sh kaip ir tas
adapteiris kur lemojoj 100LTL kainuoja, pas kitaica jabejuj 6$
A ir www.renaultclub.lt yra visa tema apie DDT2000