Tema: Re: Lenkiskoms prekems NE!!!
Autorius: Remigijus
Data: 2011-01-16 23:19:56
Sventa tiesa. Lenkas niekada nebuvo ir nebus lietuvio/Lietuvos nei
draugas, nei koks nors partneris.

Lietuvos (tikraja) nepriklasusomybe jie visu pirma vertina kaip
nepriklausomybe nuo lenkijos, nes yra isitikine, kad Lietuva yra
lenkijos dalis, amen.

Lietuvisku prekiu lenkijoje istiesu niekas neperka ir parduotuves ten
rengti sizifiska. Tuo tarpu mane itin nervina minios idiotu, varanciu
lenkiskas prekes i Lietuva, ne akimirkai nepasivarginanciu rasti tokiu
pat (blogiausiu atveju) arba geresniu (iprastai) Lietuvoje.

Remigijus