1. kaina baisi. 2. lauke kai -15C ka daryti? 3. kiek skaiciau, tai idelus variantas - dyzelio ir elektro hybridas. VNO "Polikarpas Matvejevicius" <vaidastrinti@skdn.com> wrote in message news:igp7uv$fn6$1@trimpas.omnitel.net... > Ten nemazai naudotu elektromobiliu, kuriu dalis yra gamykliniai modeliai su > seno tipo NiCd baterijom arba jau be ju. > Pvz. Peugeot 106, arba Citrina Saxo - kainos apie 20 000 Lt + ~15 000 > baterijos. Tsakant palyginus su panasiu benzininiu/dyzeliniu kibiru, > iskaiciavus nauju bateriju kaina ir resursa, atsiperka per 8-15 metu iki > nulio. Neiskaiciuojant tepalu, dirzeliu ir panasiai. Kas vaziuoja nuolatiniu > marsrutu kasdien iki 100 km gal visai ir apsimoka. Beabejo butina salyga - > prieinama rozete. > Pataisykit jei klystu. Kaina aisku pobaisiai atrodo. > > "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message > news:igp733$ehm$1@trimpas.omnitel.net... >> nemoku vokiskai - kame ten bajeris? >> tipo pure elektrinis auto gautis? >> ar ka? >> >> >> VNO >> >> "Polikarpas Matvejevicius" <vaidastrinti@skdn.com> wrote in message >> news:igp2rt$7tu$1@trimpas.omnitel.net... >>> http://www.elektroauto-forum.de/Kleinanzeigen/kategorie.php?kat=1 >>> >>> Ivertinus nauju bateriju (LiFePO4) komplekto kaina, ju resursa, neatrodo >>> labai jau prabangos preke - kasdieniniam iki 100 km vazinejimui visai yra >>> variantu. >>> >>> > >