Tema: Re: kur detis dujas kaune
Autorius: ukw
Data: 2011-01-13 13:59:53
tai komentaru nieks neskaito, svarbiausia pigi kaina ir ahujennas aprasymas.
o murzina kamera tai nerodo jokia, nei uz 5 nei uzh 50 000 doleriu.

tomas subas.lt mano emeilas. bet pasiulymu neturiu. dirbu retai, ilgai ir
brangiai. arba kitaip ishvertus, nesiterlioju su niekais ir geriau loju
njusuose ir kaltinu Bubiliu kad gyvent hujova.