Tema: Re: Nuomones apie PZU
Autorius: Korke
Data: 2011-01-11 15:05:08
Liaudies, bei cia vyraujanti nuomone, jei mano atmintis manes neapgauna,
sako, kad tikimybe ten tureti bedu yra keleriopai didesne nei kitose
keturiose padoresnese (LD, Ergo, If, Seesam) kontorose.
Siulyciau nekreipt demesio i dabar galimai islysiancius etatinius verksnius
grupso su savo vienetiniais nuskriaudimais, auksciau paminetu kontoru,
ivykusiais pries >5metus, garsiai rekiantys, bet kiek pamenu normaliai savo
situacijos niekada ir neaprase, nors ja minedavo po 3-4 kartus kaskart, kai
islisdavo panasus i autoriaus klausima :).
Net jei ten ir dirba tavo geras draugas turintis sprendimo teise del ismoku,
ir pora simtu litu pigiau (cia casco) as nezinau ar ten lysciau.