Tema: Re: REQ: uzraso PRIVATI VALDA
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-06 13:28:47
Gudrutis.. ir dar Jonas... :)
naudokis akcij/atrakcija musu serviso. Savaitgaliai pakeitimas nemokamai, o
tepalo ir filtru reikes? ir koki tepala nori? ar tiesiog apziureti koks
tinkamas tam varikliui be jokiu spec uzgaidu?:) Jei ka i privata bruksteleti
gali vytautas eta hitra lt tai imesiu kom_pasiulyma su kuriuo nekils
klausimu bet kada atvykus i servisa