Tema: Re: uzvedimo spynele
Autorius: E=mc^2
Data: 2011-01-06 09:46:25
Man panasiai buvo su crv spynele, taciau ji kontaktavo, bet raktas
strigdavo, sunkiai kartais pasukt iseidavo, tik is kelinto karto ikishus.
Viena diena neapsikenciau ishskerdziau spynele, pirmiausia WD, po to
prigrudau salidolo. Dabar jau metai sukasi kaip nauja. Aisku biski uz%$%#$o
tepaluotas raktas, bet veliau pripratau ishtraukus skuduru nuvalyti.

--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt
www.it-zona.lt