Tema: Re: SPA
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-04 23:20:00
dar n kartu xujioviau uz kokios maximos dovanu cekius. dar geriau su kuo mazesniu galiojimu arba isvis su nustatytu laiku :DDD
cia panasiai kaip bilietai i teatra pvz, nei zino ar patinka, nei zino ar lankausi, nei zino ar galesiu, pist ir atnesa dziaugsma... negaliu pernesht tokiu dovanu, blogiau gali but nebent tik koks naminis gyvunelis :D

p.s. jei jau taip tai grynais nutrenk vyduna ar kiek ten pagal situacija...