Tema: Re: komentatoriai
Autorius: ml
Data: 2010-12-30 17:38:33
buvo tonio paklausta
Laba diena, Vakar ziurejau futbola. Super, tik as apie kitka. Mane siutina,
jog komentuojamos ne tik rodomos rungtynes, taciau ir kitos, kuriu irasus
dar tik rodys. Ir taip apie rezultata ir rungtyniu eiga suzinau anksciau nei
to noreciau. Man labai patinka futbolas. Ziuriu Anglijos, Italijos, Rusijos
cempionatus, o Lietuvos sporto komentatoriai numusa azarta beziurint
rungtynes. Karta jus komentavot Europos lygos rungtines ir jau pirma minute
pradejot nuo kitu rungtyniu rezultatu, o ju ta diena buvo apie 20. Mano
atrodo tai nera neprofesianalu. Noreciau pagristi savo nuomone: Anglijoje
niekuomet neisgirsi rodant vienas rungtynes, komentuojamu kitu; Rusijos
cempionate komentatoriai praso ziurovus pritilditi televizoriu, jei nenori
girdeti rezultatu. Didziulis prasymas ZURNALISTAMS: nekomentuokit kitu
rungtyniu rezultu! Ir perduokit tai savo kolegom. Pagarbiai, futbolo megejas
Antanas Graicevicius
 ir atsakymas:
" Nezinau, kuriuos anglus ziurite, bet jei tai yra kompanijos rodancios
Premier lyga - Sky ir BBC - turejote pastebeti, kad jie kai kuriais atvejais
net titrus su informacija is tuo pat metu vykstanciu rungtyniu deda. Tada,
jei nori nieko nezinoti, ne tik garsa turi isjungti, bet ir ekrana lentomis
uzkalti. Is tikruju visame pasaulyje galioja viena nerasyta taisykle -
rezultatas neskelbiamas, jei planuojamas irasas per ta pati ar tos pacios
grupes kanala. Tos nuostatos ir laikomes."
BBD jis, niekas nepasikeis jauciu, nes "tokios jo nuostatos"...
toks vaizdas, kad nesupranta apie klausia.