Tema: Re: REQ: autoradijos
Autorius: Arj
Data: 2010-12-28 18:28:04
su panasiais reikalavimais (neskaitant pulto ant vairo) buvau rades keleta sony modeliu.
Nuo vieno dar snuki turiu, kunelis iskeliavo, tiesa maniskis be usb.

Jei be usb/distancinio, tai beckeris dar kazka turejo.
Tiesa mano atveju buvau pridejes reikalavima "jokios blizgios sidabrines spalvos", kas ypatingai siaurino paieska.